درج شده توسط: روابط عمومی

امضای پیمان اخوت میان دانشگاه‌ بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و دانشگاه جامع امام حسین(ع)

28 Apr 2024

کد خبر : 5355170

تعداد بازدید : 915

پیمان اخوت و برنامه اجرایی میان دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و دانشگاه جامع امام حسین‌(ع) طی نشستی مشترک به امضای رؤسای دو دانشگاه رسید.

در راستای گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی آموزشی، پژوهشی و با هدف عینیت بخشیدن به سیاست‌های ارتقاء و مرجعیت علمی کشور، دکتر محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) و دکتر سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) پیمان اخوت و برنامه اجرایی دو دانشگاه را امضا کردند.

در این مراسم که صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن جلسات ریاست دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، دکتر محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین(ع) ضمن حضور در نشست هیأت رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ع) با رئیس، معاونان و دیگر مسئولان دانشگاه دیدار و گفتگو کرد و طی آن مهمترین زمینه همکاری‌های مشترک و ظرفیت‌های موجود در دو دانشگاه بررسی شد.

گفتنی است؛ بهره‌گیری از توان و امکانات دو دانشگاه برای اجرای پژوهش‌های مسئله محور و تکمیل چرخه نوآوری، تدوین دانش فنی و تجاری‌سازی، تبادل استاد و دانشجو در قالب فرصت مطالعاتی و دوره‌های مشترک، برگزاری مشترک سمینارها و کرسی‌های ترویجی و نظری پردازی بین‌المللی، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی برای توسعه بخش‌های مختلف دو دانشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت‌های آموزشی پژوهشی و فناورانه طرفین و توسعه امکانات آزمایشگاهی برای تقویت رشته مهندسی شتابگر ذرات و همچنین حوزه علوم پایه و فناوری‌های نوظهور، از مهمترین محورهای همکاری دو طرف در این پیمان‌نامه خواهد بود.

دکتر محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) و هیات همراه در ابتدای ورود به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند و همچنین از تالار قزوین شناسی دانشگاه بازدید کردند.

أضف تعليقات